2012-10-13

Susitikimas su Vytautu V. Landsbergiu


Šiaip jau susitikimas vyko ketvirtadienį (2012-10-11), bet aš kaip visada vėluoju. :)

Labai labai ilgai laukiau šio susitikimo. Jis vyko mano mokykloje ( Velžio gimnazijoje). Prieš tai buvo atvykę dar keletas žymių žmonių. Visi jie lankėsi mokykloje, nes mokykla laimėjo AKIM projektą, kuris suteikė galimybę mokiniams susipažinti su režisieriais, rašytojais, kompozitoriais ir aktoriais. Tačiau labiausiai aš laukiau būtent šio susitikimo - su Vytautu V. Landsbergiu. Gal dėlto, kad šį žmogų labai gerbiu. Man patinka jo knygos, nors, deja, jų skaičiusi esu gan mažai, taip pat patinka filmai, ypač dainos. Prieš tai esu buvusi net trijuose susitikimuose, na, bet šis buvo kitoks, nes šis žmogus atvyko į man labai gerai pažįstamą vietą, lyg į mano namus. Susitikimas buvo be galo įdomus. Nors turėjome tik 2 val., spėjome išgirsti daug įvairių dalykų : nuo Vytauto V. Landsbergio praeities patyrimų iki ateities planų. Taip pat sužinojome jo nuomonę daugeliu klausimų, ypač daug kalbėjome apie partizanus, Lietuvą. Manau, kad šis žmogus yra vienas iš nedaugelio susimąstančių apie tai, kas būtų, jei dabar reiktų kovoti už Lietuvą, ar žmonės galėtų susiburti draugėn? Po susitikimo iškilo daugiau klausimų nei šie. Tiesiog, manau, kad visiems būtina susitikti su šiuo žmogumi ar perskaityti jo knygas, peržiūrėti filmus, pasiklausyti dainų, eilėraščių, nes visi šie dalykai išvaiko tavyje tingulį mąstyti, tu pradedi galvoti apie kai kuriuos dalykus, kurie prieš tai atrodė elementarūs. Taigi, kad pabudinčiau jus kartu su Vytautu V. Landsbergiu, įkeliu keletą nuorodų su jo dainomis ir filmais. Na, o pagrindinės mano rekomenduojamos knygos jums yra:
  • "Obuolių pasakos"
  • "Arklio Dominyko meilė"
  • "Berniukas ir Žuvėdros"


Rekomenduojami filmai:
  • "Sabas"
  • "Partizano žmona"
  • "Kai aš buvau partizanas"
  • "Visa tiesa apie mano tėvą"
  • "Vilties prezidentas"
Pasivaikščiojimai su Vutautu V. Landsbergiu: 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą